Minä pidän kirjoittamisesta jokseenkin yhtä paljon kuin kokkaamisestakin. Tämän blogin ylläpitäminen onkin siinä mielessä mukavaa, että jotta tänne voisi kirjoittaa kokemuksistaan, niitä täytyy ensin hankkia. Kokkailussa epäonnistuminenkaan ei isommin haittaa, sillä yleensä siitä eivät kärsi muut kuin minä itse. Syömämiehiä kun ei monestikaan ole pöydässäni yhtä enempää.

Olisi kuitenkin mukavaa, jos blogini lukijat kommentoisivat kirjoituksiani. Samalla voisitte heitellä pähkähulluja kokkausideoita minulle; voisin jotain niistä jopa kokeilla tehdä tai soveltaa ja kertoa sitten täällä, miten lopulta kävi. Eipä sillä, etteikö omakin mielikuvitukseni riittäisi, mutta olisi mukava nähdä, mitä te näistä ajattelette.

Kuten kirjoitelmistani voi päätellä, olen keittiössä enemmän luova kuin osaava. Käytän reseptejä vain suuntaa-antavina ohjeina, koska en kuitenkaan saa lopputuloksesta sellaista kuin pitäisi joten miksi edes yrittäisin. Oma mielenkiintonsahan siinäkin on, kun vasta ruoanlaiton lopussa selviää että "jahah, tämmöistäkö sitä sitten tänään syödään". :-). Ainahan sitä suunnitella voi, mutta suunnitelmat tuppaavat minulla muuttumaan kesken matkan.

Siispä: kommentteja kehiin, kiitos!